Hasierako orrialdea

2011/10/03

NIRE BURUAREN AURKEZPENA

Teoria batzuk egiaztatzeko urteak edo mendeak beharrezkoak dira. Nik, nirea, 39 urteotan zehar egiaztatu ahal izan dut. Zein da hipotesi nagusia?. Hauxe: ergela naiz. Horretarako frogak ugari dira nire ibilbide pertsonalean. Aukera asko izango ditu blog honen irakurlea horretaz jabetzeko. Baina nire ikuspegia aurreratuko dut: bizitzak planteatzen dizkion erronkei mesfidati eta beldurrez begiratzen diona, bere buruarengan konfidantza ezak bultzatuta, ergela da. Agian "ergel" hitzak gogor samarra eman dezake. Politikoki zuzena izan behar badut, orduan "inozo" idatziko dut. Dena dela, inor mintzekotan, nire burua minduko dut; beraz, lasai nago.
Ilustraziorik gabeko azkarra izan nintzen behin


 Hori bai, nire urguiluari opari bat egingo diot. Ez naiz ni edozein motatako ergela, ergel ilustratua baizik, lizentziatura bat eta guzti.Zer frogatzen du honek?.Ba gure hezkuntza sistemak ergelak saritzen dituela, paper zuri batean edukiak errepikatzeko gaitasuna baldin badauka, noski, norberaren heldutasun-mailari erreparatu gabe. Edonork eskura dezake unibertsitate-titulu bat 14 urteko nerabe baten adimen-gaitasuna badauka ere. Eta nik, gutxienez, adin tarte horretan eten nuen nire pertsonalitatearen garapena. Horrexegatik naiz ergela, adimen eta bizitzan autonomo eta aise moldatzeko tresna nahikorik ezin izan dudalako eskuratu.
Baina orain bizitzaren etapa berri bati heltzeko tenorea heldu zait. Eta blog hau, terapia tresna baino gehiago, nire bokazioa lantzeko erreminta bihurtuko dut, kirol-kazetariarena hain zuzen ere, tartean beste gai batzuei loturiko artikuluak joango badira ere.
Hauxe da eskaini nahi dizudan oparia, irakurle, atseginez hartuko duzulakoan. Baina bukatu baino lehenago ergela naizen behin betiko froga erakutsi nahi dizut. Oraindik zalantzarik baduzu, ikus ezazu ondorengo bideoa.




1 comentario:

  1. Bikaina antzezlana! ezin nezakeen pentsa halako irakasle humoretsua izan nezakeenik. Bueno zorte on zure lanean eta ez etsi sakaiok gogor jo ta su!

    ResponderEliminar